Financieel Administratief Medewerker (32 - 40 uur)
Word jij blij van cijfers die kloppen tot op de komma en vind je het leuk om in een hecht team mee te draaien aan uitdagende projecten? Bij Jan Zevenhuizen zoeken we een financieel administratief medewerker die facturatie, inkoop en debiteurenbeheer moeiteloos combineert met een scherp oog voor detail.
Bedrijfsprofiel
Jan Zevenhuizen BV uit Apeldoorn bestaat al bijna 100 jaar en is actief in de GWW. Doordat Jan Zevenhuizen steeds vaker grotere infra projecten aanneemt is er een vacature ontstaan voor een projectleider. De werksfeer is kenmerkend voor een klein familiebedrijf (circa 50 medewerkers). Inhoudelijke kennis en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel, net als het vakmanschap van onze uitvoerende collega’s.
Sinds 2023 zijn we onderdeel van de Van Gerrevink Groep, een ruim 140 jaar oud familiebedrijf dat met name actief is in de circulaire economie. Samen kunnen we het brede pallet aan recycling, bouw-infrawerken en het bijbehorende transport volledig bedienen.
Wat ga je doen?
In deze rol ben jij een belangrijke schakel in onze financiële en projectadministratie. Jij zorgt ervoor dat alles goed verwerkt, gecontroleerd en afgestemd is. Concreet ga je je bezig houden met:
- Controleren van orders en afspraken in het ERP-systeem Cleverdesk
- Factureren van deze orders
- Inboeken van dienstenfacturen in Cleverdesk
- Verwerken van inkoopfacturen in AFAS
- Matchen van inkomende facturen met verplichtingen en verwerken in de administratie
- Verzamelen en digitaal verwerken van documentatie voor project- en verhuurfacturering
- Voorbereiden van betaalvoorstellen
- Controleren van diverse balansrekeningen op afloop
- Debiteurenbeheer
- Afstemmen van termijnfacturen met projectleiders
Aanbod
- Een afwisselende functie voor 32-40 uur per week (bij voorkeur verspreid over minimaal 4 werkdagen)
- Uitzicht op een vast dienstverband
- Een marktconform salaris tussen €3.500,- en €4.000,- bruto per 4 weken (schaal F, CAO Beroepsgoederenvervoer), afhankelijk van ervaring
- Een organisatie die voortdurend groeit en vernieuwt, waarin jouw bijdrage echt telt
- Een informele werkomgeving waar veel ruimte is voor eigen initiatief
- Gezellige vrijdagmiddagborrel en diverse feestjes door het jaar heen
- Een fietsleaseplan
- Gezamenlijk sporten
Wij vragen
Jij bent iemand die taakgericht en gestructureerd werkt en energie krijgt van het op orde houden van de administratie.
- Je hebt minimaal MBO-4 werk- en denkniveau
- Ervaring in een soortgelijke functie
- Affiniteit met de civiele aannemerij/GWW
- Ervaring met geautomatiseerde (financiële) processen, bij voorkeur in Cleverdesk en AFAS
- Je bent nauwkeurig, procesgericht en kunt volgens afspraken werken en dit op anderen overbrengen
- Je werkt graag samen met collega’s en stemt goed af binnen het team
- Je vindt het leuk om actief mee te denken en processen te verbeteren in een veranderende organisatie waarbij processen en werkafspraken kunnen wijzigen
- Je doet mee met de dynamiek van ons bedrijf waar gezelligheid samengaat met hard werken en waar de betrokkenheid groot is
Solliciteren
Je kunt je CV met een korte toelichting sturen naar sollicitatie@jan-zevenhuizen.nl. Voor meer informatie bel met Emine Çolak op 06-10048358 .
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. En er wordt evenmin op gereageerd.
Solliciteer